Foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Olivier Hoef - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Olivier Hoef - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Olivier

10 September 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Goede morgen/avond iedereen!

Ik heb zojuist bij elk reisverslag (week 1 t/m 3) foto's gezet. Omdat jullie hier geen melding van krijgen plaats ik dit verslagje maar even.

Vanaf nu zal ik zo snel mogelijk foto's bij mijn reisverslag zetten. Veel kijk plezier, ik ga snel werken!

X Olivier.

  • 11 September 2014 - 07:26

    Ad Damen:

    Beste Olivier,

    Dank voor de foto's, ziet er allemaal geweldig uit.

    De foto van de kroeg lijkt een beetje op de swaen prinsenbeek
    Wat me wel opvalt dat de meeste bestaan uit de lolbroek uithangen (ook lolrokken)

    Je moet ook eens uitleggen wat je tot nu toe opgestoken hebt daar dat ten goede
    komt voor je toekomst, dan weten je ouders ook waar hun poen naar toe is gegaan.

    Zelf denk ik wel dat je er een goede stap mee vooruit gaat. en dat je hierdoor niet
    meer zo verlegen bent.

    Gaat je verder goed vriend.

    Ad

  • 11 September 2014 - 08:20

    Angelika Bots:

    Hoi Ol!
    Ik hoef niet te vragen hoe het gaat , je ziet er super happy uit!
    Veel plezier , interessante ontmoetingen en uitstappjes....
    Liefs Angelika

  • 11 September 2014 - 10:04

    Jenny Ter Beek:

    Lieve Olivier, wat een geweldige reis. So far, so good! Ik vind het geweldig om te zien en horen wat je daar allemaal meemaakt. Schitterende omgeving hè?de foto's maken het compleet, duidelijk dat je het naar je zin hebt. Hoe is de stage, wat doe je daar eigenlijk? Ben ik eigenlijk ook benieuwd naar.
    Ga zo lekker door, mooi dat je het naar je zin hebt, had ook niet anders verwacht.
    Groeten aan alle Kiwi's,

    Enjoy, Jenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Olivier

Actief sinds 09 Aug. 2014
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 7211

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2014 - 01 Februari 2015

Stage in Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: